בקשה להסרת חסינותם של הח"כים שהשתתפו בהפגנת המסתננים בירושלים וסייעו לקיומה

ארנון גלעדי: הסיוע האישי של חברי הכנסת למסתננים שנטשו את מתקן השהייה הוא הפרה של הדין הפלילי והתרסה צינית מופגנת כנגד קיומה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית

המשנה לראש עיריית ת"א-יפו ויו"ר "הליכוד-ביתנו" בעיר, ארנון גלעדי, פנה הבוקר (ה') ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה להסיר את חסינותם של חברי הכנסת אילן גילאון (מרצ), מיכל רוזין (מרצ), ודב חנין (חד"ש) שהשתתפו השבוע בהפגנת המסתננים בירושלים וסייעו לקיומה.

גלעדי: "יש להסיר את חסינותם של חברי הכנסת רוזין, גילאון וחנין שפעלו בימים האחרונים באופן גלוי ומקומם בכדי שעשרות שב"חים ומסתננים יפרו את חוקי מדינת ישראל, תוך שהם מפרים את החוק במצח נחושה ולעיני כלל הציבור בישראל"

עוד הוסיף גלעדי: "לו אדם מן הישוב היה פועל, כפי שפעלו שלושת חברי הכנסת, הרי שהוא היה מוצא את עצמו ניצב בפני חקירת משטרה שסופה היה בהעמדתו לדין פלילי ונשיאה בעונש של עד חמש שנות מאסר וקנסות כבדים.

הסיוע האישי של חברי הכנסת למסתננים שנטשו את מתקן השהייה הוא הפרה של הדין הפלילי והתרסה צינית מופגנת כנגד קיומה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית. כל מטרתם היא להניע את המסתננים והשב"חים להפר את חוקי המדינה ברגל גסה ולהגיע לשכונות דרום ת"א-יפו, שם הם חברו לרבבות חבריהם שמדי יום עוברים על החוק ומטילים אימה על תושבי השכונות"

 

תמונת הכנסת באדיבות google street view.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן