שר הפנים סער: נשבר שיא ביציאת מסתננים מישראל

שר הפנים התגאה אמש (חמישי) בהמשך המגמה שלפיה רק בפברואר יצאו 1,705 זרים את הארץ, רובם ככולם ממרכזי הערים. 

"הנתונים מלמדים על גידול בעלייה הדרמטית שהיא עקבית בחודשים האחרונים – בחודש פברואר לבדו יצאו 1,705 מסתננים", אמר השר סער בכנס מנהלים של רשות האוכלוסין וההגירה שנערך באשקלון.

על פי נתוני רשות האוכלוסין וההגירה בפברואר עזבו 1705 מול 765 שעזבו את ישראל בינואר, כאשר רק 325 עזבו בדצמבר ו-63 בנובמבר.

לטענת שר הפנים, הנתונים מוכיחים חד משמעית כי היה מדובר בהגירה לצורכי עבודה: "כאשר מתחזקת בקרבם הערכה שההסתברות להשקעות ארוכת טווח בישראל ובעריה יורדת, הם מעדיפים לצאת מרצון לארצם", אמר תוך שהוא מצביע על מצגת רשות האוכלוסין וההגירה.

השר סער במסיבת העיתונאים (צילום: רשות האוכלוסין)

חברת הכנסת איילת שקד מהבית היהודי המכהנת כיו"ר השדולה להוצאת המסתננים מישראל אמרה:

"בחודש פברואר עזבו מרצון 1705 מסתננים , רובם הגדול מסודן.
96% עזבו ממרכזי הערים ולא ממתקני השהייה כך שאין ספק שהם עזבו לאחר שהבינו שאין כאן עתיד כלכלי עבורם.
השקרים של חלק מארגוני הסיוע נחשפו , מהגרי העבודה עוזבים בלי שום לחץ , רק מכיון שאין אופק כלכלי.
המדינה מיישמת את חוק ההסתננות ואוכפת אי העסקה. אחרי שנים של הזנחה רואים תוצאות. "

גם במרכז למדיניות הגירה ישראלית הביעו סיפוק מהנתונים ואמרו אמש: 96% מהיוצאים עושים זאת ממרכזי הערים, בלי לשהות יום אחד במתקני השהייה. אנו מברכים את שר הפנים על הצעדים הנחושים, המוכיחים את עצמם מעבר למשוער. תעודת העניות היחידה היא שזה לא קרה מזמן ושחלק מאותם ארגונים דאגו להפיץ כמות אדירה של דיסאינפורמציה, שהביאה לפגיעה קשה באזרחי מדינת ישראל ואפילו בפליטים אמיתיים. לשמחתנו הספין האדיר והמנופח הזה מתפוצץ כעת ומתנדף לחלוטין.

ראש הממשלה נתניהו העלה ברשת הפייסבוק פוסט משלו בו רשם "96% מן המסתננים שעזבו את ישראל בחודש פברואר יצאו ממרכזי הערים. רק 64 מתוך 1705 המסתננים שעזבו את ישראל בחודש האחרון יצאו ממתקני חולות וסהרונים." והוסיף תמונה המסכמת את הנתון החשוב.

בתוך כך, ראוי לציין כי ארגוני שמאל קיצוני ממשיכים בניסיונם לבטל את חוק ההסתננות החדש ומתכוונים להפעיל לחץ על שופטי בית המשפט העליון הן במסע יחסי ציבור למענם של מבקשי העבודה והן על ידי תהלוכות והפגנות והכל לקראת ובעת הדיון בבג"צ הנוגע לחוק ההסתננות החדש ושנקבע בעקבות עתירת אותם הארגונים ל1/4/14 בשעה 9:00 (בהרכב שופטים מורחב).

במטה להצלת דרום תל-אביב אמרו היום כי אין בכוונתם להשאיר את הבמה בבג"צ רק לאותם אירגוני שמאל קיצוני הממומנים בכסף זר, ומתכוונים אף הם להגיע לדיון בבג"צ ולגבות את ממשלת ישראל אשר סופסוף לדבריהם מתחילה למלא את תפקידה ולפנות את המסתננים מתוך מרכזי הערים ובכך מאפשרת תקווה להשבתן של שכונות דרום תל-אביב לאורח חיים נורמלי ורמת ביטחון אישי ראויה.

(לחצו כאן – לארוע שפרסם המטה בפייסבוק)

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן