מדוע מתעלמת תנועת "אם תרצו" מאסון הזרים והמסתננים?

תנועת אם תרצו רואה מול עיניה את אסון הזרים והמסתננים, ושותקת. אף מילה ושום פעילות ציבורית נוכח המחדל והאסון הלאומי, חברתי, סוציאלי, דמוגרפי וכלכלי. פעמיים, לפני שנתיים, סיירו ראשי התנועה וחבריה בדרום תל אביב, אבל התנועה, המתיימרת לשאת רעיונותיו של חוזה המדינה, ממלאת פיה מים. מישהו מתוכם סיפר לנו כי הם התכנסו והחליטו להתעלם בשל חששם כי התקשורת תאשימם ב"גזענות", לא עלינו. אכן, התנועה ששמה לקוח מאמרתו של חוזה המדינה היהודית חוששת להגן על רעיון המדינה היהודית.

תנועת אם תרצו יודעת ורואה: רחובות שכמעט כבר אין בהם יהודים אלא זרים ומסתננים (לרבות רחובות הנושאים שמות מראשית הציונות כמו "יסוד המעלה", "ראש פינה" ו"הקונגרס"… כן, הקונגרס הציוני…) ילודה הולכת וגוברת של עובדות זרות ומסתננות (עשירית מהלידות באיכילוב, לדברי פרופ' ברבש, 15 אחוז מהלידות ביוספטל שבאילת) אלפי חנויות בדרום תל אביב ובערים נוספות הנפתחות בניגוד לחוק ובהתעלמות הרשויות, עבריינות ופשיעה הולכים וגואים.

תנועת אם תרצו רואה כיצד רבע מהעיר העברית הראשונה (יותר מ-60 אלף זרים ומסתננים) הולך ונשמט מידינו, שכונות שנוסדו לפני קום המדינה על מגוון עדותיהן מתפוררות ונעלמות, בתי כנסת שהפכו לחורבות, בתי ספר של שנות ילדותנו הופכים לנחלת ילדי הזרים.

אם תרצו בפעילות. (תמונות מדף הפייסבוק של התנועה)

תנועת אם תרצו רואה את סבלם של תושבי השכונות, לא רק בדרום תל אביב אלא גם באילת, בפרדס כץ, בנתניה, באשדוד ועוד, רואה את הפגנותיהם של התושבים (בהם קשישים וקשישות רבים) ואת קוצר ידם, ולא נחלצת לעזרה. ומנגד, פעילות עיקשת של "ארגוני הסיוע" (הניזונים בכסף זר) למען הזרים והמסתננים, פעילות שנועדה להשריש את הזרים בכל מעגלי החיים בישראל, מסיוע ליולדת (ארגון "הגר ומרים") "קידום זכויותיהם ומעמדם במדינה ובציבור" (יעדי ארגון א.ס.ף) שילוב הזרים בעבודה ("קו לעובד") סיוע משפטי נגד הרשויות ("מוקד סיוע לעובדים זרים") ועוד.

תנועת אם תרצו רואה כיצד צומח ומתקבע בישראל עם זר, לא יהודי ולא ציוני, וזאת בניגוד גמור לאידיאולוגיה וליעדיה המוצהרים של התנועה. ובמה התנועה "עוסקת"? שימו לב לכמה מפעילויותיה נוטפות שמן ציוני זך של אם תרצו בשנה האחרונה: "סדר יום העצמאות", "תחרות הסיפור הקצר בנושאי ציונות", "תחרות הסרטון הציוני", "התכנית למחשבה ציונית", "תחרות המקרים המבישים באקדמיה", "ערב ציוני על הכרמל" ושאר ירקות של נופת צופים וכיבודים.

חברים, הדברים הנאמרים בדף זה הם על 'קצה המזלג' אודות תהליך היסטורי אסוני המתרחש בשש השנים האחרונות בישראל, ובו נבנה במו ידיה ובמו מחדלה של ממשלת ישראל האסון הגדול ביותר בתולדות הציונות ובתולדות מדינת היהודים: נולד פה עם זר ואף עוין שיתבע בבוא הזמן את "זכויותיו", ולמדינת ישראל לא יהיה פתרון לאסון שיצרה. כל זה לא נוגע לתנועה הציבורית הרעשנית המתיימרת לשאת את "דגל הציונות".

חברים וחברות, ביום חמישי הקרוב, ה-25 ביולי, תתקיים עוד חגיגה פומפוזית של אם תרצו בהשתתפות לימור לבנת ועוד נכבדים בבית הבימה. בואו נצא ונפגין נגדם ונספר להם ולקהלם על המתרחש באמת במדינה "היהודית ציונית" שאת חזונה הם כביכול נושאים, ונאמר להם את האמת עליהם ועל אזלת ידם.

הפגנת תושבי השכונות מול כנס "אם תרצו", ביום חמישי הקרוב, ה-25 ביולי, בשעה 6 בערב ברחבת "בית הבימה". נפגשים בכניסה לבנין. 

חן, ועד פעולה דרום תל אביב

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן