ייעוץ משפטי בחינם לשוכרי דירות

למעלה מ-80% מהצעירים בתל אביב-יפו מתגוררים בשכירות * לרגל עונת הקיץ המתאפיינת במעברי דירות רבים, כל שוכר בעיר זכאי לפגישה עם עורך דין בחינם 

לרגל הקיץ, פותח מזא"ה 9 – בית הצעירים של עיריית תל אביב-יפו בשיתוף לשכת עורכי הדין – מחוז תל אביב והמרכז, שירות ייחודי לשוכרי דירות: "קו השכירות ההוגנת" – קו טלפוני לשוכרים שיפעל מבוקר ועד ערב ויספק מענה מהיר על שאלות ובמקרה הצורך יתאם פגישות ייעוץ משפטי עם עורכי דין בחינם. השירות ניתן בשיתוף פעולה על לשכת עורכי הדין – מחוז תל אביב והמרכז.

עונת הקיץ בשיאה ועמה מגיעים מעברי הדירות הרבים בתל אביב-יפו. לאורך כל השנה מתקיימים כ-25,000 מעברי דירות של תושבים צעירים (גילאי 18-35) בעיר, ובתקופה זו התופעה מתגברת, כאשר סטודנטים ומשפחות צעירות נמצאים במעבר בין שנות הלימודים במערכת החינוך. צעירים רבים אינם מודעים לזכויותיהם בעת סכסוך עם בעל הדירה ומתקשים להבין את החוזה.

כל שוכר שמעוניין לקבל חוות דעת משפטית על חוזה השכירות עליו הוא עומד לחתום, או על בעיה בה נתקל מול בעל הדירה שלו, יוכל לקבל פגישת ייעוץ ללא עלות מעורך/ת דין המתמחה בתחום השכירות, עוד באותו היום.

הקו החל את פעילותו בימים אלו ויעמוד בשבועות הקרובים לרשות השוכרים בימים ראשון עד חמישי, מ-10:00 ועד 20:00. ניתן לפנות בטלפון: 077-2200058, באתר האינטרנט של מזא"ה 9: www.mazeh9.org.il ובעמוד הפייסבוק:  www.facebook.com/mazeh9

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן