התחדשות עירונית בפלורנטין: 56 דירות חדשות ייבנו על גבי בניין שנבנה לפני 12 שנה

פרויקט הרצל 105, ינוהל על ידי פולי ניהול פרויקטים בנדל"ן ויציע דירות 2 חדרים במחיר של 1.45 מיליון שקל. ענת חן זדה, מנכ"לית פולי ניהול פרויקטים: "דירות קטנות מבוקשות מאוד בשוק השכירות"

יוזמה משותפת לפרויקט התחדשות עירונית תבנה 56 דירות חדשות בנות 2-3 חדרים על גבי בניין שנבנה בכתובת הרצל 105 בתל אביב. הדירות החדשות ייבנו על גבי 2 הקומות הקיימות, כך שמספר הקומות הכולל יגיע בסיום הבנייה ל-9, בהתאם לתכנית המקורית של הבניין שאושרה לפני 12 שנה, אך לא הושלמה באותם ימים. את הפרויקט תנהל ותלווה חברת פולי ניהול פרויקטים בנדל"ן המנוהלת על ידי ענת חן זדה.

המגרש עליו ייבנה הפרויקט כבר פותח בעבר ומתפרס על פני 1,000 מ"ר. הפרויקט ייבנה בשכונת פלורנטין המתחדשת בתל אביב. רוכשי הדירות ייהנו מנוף אל הים וקרבה לשדרות רוטשילד, מתחם התחנה נווה צדק ויפו וייהנו ממקומות הבילוי שיש לשכונה להציע.

התכנית המקורית של היזמים שהחלו בבניית הבניין לפני 12 שנה, הייתה לבנות במקור 9 קומות שזכו לאישור והיתרי בנייה מלאים בעבר, לבסוף הם החליטו להסתפק ב-2 קומות בלבד. כיום הבניין מכיל 2 קומות מגורים שמתחתיהן קומת מסחר קיימת וקומה נוספת המשתמשת למרתף חניה.

עוד יודגש כי ע"פ התב"ע הקיימת והמאושרת כיום ניתן להוסיף עוד 7 קומות נוספות למצב הקיים בבניין. כעת, לוועדה הוגשה בקשה לאשרר את התכניות הקיימות של הפרויקט.

היוזמה המשותפת מתארגנת בליווי של חברת חן נדל"ן ותנוהל על ידי חברת פולי ניהול פרויקטים בנדל"ן שיש לה ניסיון עשיר מאוד בליווי וניהול תהליכי בנייה למגורים. רוכשי הדירות במסגרת היוזמה המשותפת ירכשו את מלוא הזכויות בקרקע מדי הבעלים הקיימים, אך חלק ארי מהתשלום בפועל בגינן יועבר רק לאחר התכנסות הוועדה בעיריית תל אביב.

הדירות בפרויקט יוצעו במחירים של 1.45 מיליון שקל לדירת 2 חדרים בגודל של 50 מטר שפונה לכיוון הים. הבניין תוכנן על ידי האדריכל שמעון מרמלשטיין המתמחה בשימור והתחדשות עירונית בתל אביב ובמתחם פלורנטין בפרט.

פרויקט הרצל 105 מגיע בזמן של תנופת התחדשות עירונית ענפה בשכונת פלורנטין ומהווה אלטרנטיבה לרוכשי דירה ראשונה, משקיעים ותושבי חוץ שרואים בה פוטנציאל לרווח מההשקעה. בפרט, תושבי חוץ רבים מגלים התעניינות בפלורנטין בשל הקרבה לרוטשילד, יפו ומתחם התחנה ולאור מחירי הדירות האטרקטיביים באופן יחסי.

ענת חן זדה, מנכ"לית פולי ניהול פרויקטים: "דירות קטנות מבוקשות מאוד בשוק השכירות בתל אביב ומעניקות תשואה טובה ופוטנציאל השבחת ערך עתידי עם סיום הבנייה. הפרויקט מתאים מאוד גם לזוגות צעירים המחפשים דירה ראשונה לרכישה בתל אביב ושואפים להתקדם ממנה אל דירות גדולות יותר. אזור פלורנטין נהנה מתנופה גדולה מאוד של התחדשות עירונית ושתצא אל הפועל בשנים הקרובות".

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן